Czy trzeba posiadać konto w sklepie, żeby dokonać zakupu?
Nie trzeba. Zakupu można dokonać również bez zakładania konta w naszym serwisie. Kupujesz wtedy jako gość.
W jaki sposób mogę dokonać zakupu?
Aby zakup doszedł do skutku, należy wybrać interesujący nas produkt i dodać do koszyka. Następnie przejść do koszyka i dokończyć proces zamawiania przechodząc kolejne etapy zamówienia – podawanie danych adresowych, wybór sposobu płatności i sposobu dostawy. Istnieje możliwość wsparcia procesu zakupowego przez naszych konsultantów. Zapraszamy wówczas do kontaktu telefonicznego.
Jakie jest adres siedziby firmy?
Lokalizacja naszej firmy:
Tagart – Zakład Obsługi Leśnictwa
Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg
Aby znaleźć adres, wystarczy wpisać w wyszukiwarce Google „Tagart”. Dokładna lokalizacja będzie wówczas widoczna również na mapie.
Co jeśli przelew się nie powiódł?
Możesz ponowić płatność za pośrednictwem przelewów24. Aby to zrobić musisz zalogować się na swoje konto, następnie kliknąć na ikonę konta, wybrać "zamówienia”. Poniżej ukażą się "Ostatnie zamówienia". Wybierz nieopłacone przez ciebie zamówienie poprzez pole „opcje” – kliknij w 3 kropeczki, a następnie wybierz "Opłać". Zostaniesz przekserowany do panelu Przelewów24, gdzie będzie możliwość ponownego opłacenia zamówienia.
Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów?
Prowadzimy cyklicznie akcje wyprzedażowe i promocyjne dotyczące całego, bądź wybranego asortymentu. Ta zasada dotyczy także stałych klientów. Aby być na bieżąco z promocjami zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie, zapisie na newsletter i sledzenie naszego facebooka.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Nie, aktualnie realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.