Produkty zakupione w naszym sklepie objęte są dwuletnim okresem gwarancji, chyba, że konkretny produkt – jego opis na stronie (karta produktu) lub informacje ma metce mówią inaczej. Aby reklamacja była poprawnie przez nas przyjęta muszą Państwo podać nam dane dotyczące transakcji, które są zarejestrowane w naszym systemie. (nr zamówienia, nr dokumentu księgowego – np. faktury, paragonu). Te informacje będą wystarczające i nie będzie konieczności przedstawiania dowodu zakupu w naszym sklepie internetowym.
Aby zareklamować dany towar, prosimy o postępowanie według poniższej instrukcji.
1. Wypełnij dokładnie formularz reklamacyjny.
Prosimy o poświęcenie temu chwili. Im lepiej i staranniej wypełniony formularz, tym łatwiej jest nam procedować daną reklamację.
Formularz do pobrania znajduje się: TUTAJ
2. Zapakuj towar.
Zwracamy uwagę na to, aby towar wrócił do nas bez uszkodzeń. Proszę włożyć do środka wypełniony formularz i zabezpieczyć dobrze paczkę na potrzeby transportu.
3. Wyślij do nas na adres:
Tagart
Al. Warszawska 227A
39-400 Tarnobrzeg.
4. Czekaj na decyzję reklamacyjną.
Z reguły zapada ona w ciągu kilku dni, nie dłużej jednak niż 14 dni.