Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

Made in PolandZnajdź sklep
/
Wybierz język:
Wybierz walutę:

Reklamacje

Produkty zakupione w naszym sklepie objęte są dwuletnim okresem gwarancji, chyba, że konkretny produkt – jego opis na stronie (karta produktu) lub informacje ma metce mówią inaczej.  Aby reklamacja była poprawnie przez nas przyjęta muszą Państwo podać nam dane dotyczące transakcji, które są zarejestrowane w naszym systemie. (nr zamówienia, nr dokumentu księgowego – np. faktury, paragonu). Te informacje będą wystarczające i nie będzie konieczności przedstawiania dowodu zakupu w naszym sklepie internetowym.

Aby zareklamować dany towar, prosimy o postępowanie według poniższej instrukcji.

 

1. Wypełnij  dokładnie formularz reklamacyjny.

Prosimy o poświęcenie temu chwili. Im lepiej i staranniej wypełniony formularz, tym łatwiej jest nam procedować daną reklamację.

Formularz do pobrania znajduje się: TUTAJ

 

2. Zapakuj towar.

Zwracamy uwagę na to, aby towar wrócił do nas bez uszkodzeń. Proszę włożyć do środka wypełniony formularz i zabezpieczyć dobrze paczkę na potrzeby transportu.

 

3. Wyślij do nas na adres:

Tagart

Al. Warszawska 227A

39-400 Tarnobrzeg.

 

4. Czekaj na decyzję reklamacyjną.

Z reguły zapada ona w ciągu kilku dni, nie dłużej jednak niż 14 dni.

 

© Tagart. All Rights Reserved
e-commerce platform by